פרסום מודעה בעיתון מקומי
פרסום מודעה בעיתון מקומי לעומת בעיתון ארצי
תהליכים רבים עברו על העיתונות ועל עולם הפרסום הישראלי, ישראל היום נכנס לחיינו, מעריב מתאחד עם גרוסלם פוסט ועוד, לעיתון יש תפקיד מרכזי בהעברת מסרים ותפקידו נשמר בעולם הפרסום הישראלי.
כיום תפקידו אינו רק כלי חדשות הוא מהווה בסיס למציאת דורשי עבודה, אחראי להודעת הציבור עבור שינויים נדל"נים וכלכליים: מודעות תכנון ובניה, מודעות משפטיות, תשקיף ועוד. היום ניתן למצוא עיתונים ממוקדים, "אישיים" ומקומיים המבדילים בין פרסום בעיתון ארצי לבין פרסום בעיתון מקומי, מספר נקודות והבדלים:
חשיפה
ההבדל המשמעותי בפרסום בעיתון ארצי לבין פרסום בעיתון מקומי הוא כמות החשיפה. הפרסום בעיתון מקומי מאפשר פרסום נקודתי וממוקד יותר לתושבי אזור ספציפי בלבד. המודעה תאפשר הוזלה משמעותית בעליות כיוון שמספר העותקים מצומצם לעומת עיתון יומי, וכן לפרסום נקודתי אשר יביא לתוצאות.
תוצאות ממוקדות
פרסום בעיתון מקומי מאפשר פרסום נקודתי שיביא לך תוצאות בטוחות יותר.
בפרסום מודעת דרושים בעיתון מקומי תוכל גם לפרסם את העסק שלך וגם לקדם במהירות קבלת מועמד/ת בצורה המהירה ואפקטיבית ביותר.
עלויות
עלויות הפרסום בעיתון מקומי נמוכות משמעותית מפרסום בעיתון יומי.
העיתונים המקומיים לרוב הם עיתוני סופשבוע ולכן מופצים אחת לשבוע שלא כמו בעיתון ארצי היוצא בכל יום מה שמאפשר הוזלה משמעותית בעליות הפרסום.
פריסה רחבה או ממוקדת
פרסום בעיתון מקומי מאפשר התמדות ספציפית באזור מסוים, פרסום במקומון יביא לחשיפה מדויקת יותר וממוקדת יותר שיביאו לתוצאות אפקטיביות יותר
מומחיות לשירותך
על מנת לנצל כראוי את יתרונות הפרסום בעיתונות הכתובה, יש להכיר את עולם הפרסום ואת עולם העיתונות לעומקם. רק הבנה וידע מעמיקים בשני תחומים אלו יאפשרו ניצול מקסימלי של יתרונות הפרסום בעיתון. הצוות באפקט המודעות הוא מיומן ומנוסה, ובעל ידע והבנה מעמיקים הן בתחום העיתונות והן בתחום הפרסום. לכן, אנו יכולים להבטיח ללקוחותינו פרסום אפקטיבי במחיר אטרקטיבי.